قیمت طراحی سایت - مروری بر - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

آیا شما به اطلاعات من در وب سایت دسترسی کامل دارید ؟ بله، باتوجه به اینکه امنیت وب سایت و اطلاعات شما، همچنین پشتیبانی فنی سایت شما بر عهده ما می‌باشد، تیم رویا وردپرس بصورت کامل دسترسی به اطلاعات و زیر ساخت سایت دارد.

دانشجوی دکتری تجارت الکترونیک ، امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم کشورم باشم.

ولی چه ویژگی تخصصی در وب سایت های طراحی شده توسط آنلاینر وجود دارد که وجه تمایز آن با دیگر رقباست؟

اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پشتیبانی سایت را می توانید در صفحه " هزینه پشتیبانی سایت " مشاهده کنید.

میخواستم بدونم بعد دیدن دوره میتوانم سفارش پروژه بگیرم و درآمد داشته باشم m میگه: سلام وقت بخیر

هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی با توجه به امکانات آن می تواند متفاوت باشد؛ در ادامه شما می توانید امکانات و قیمت ساخت سایت فروشگاهی برای هر پکیج را در وب پویا مشاهده کنید:

و اما امکاناتی که فروشگاه اینترنتی آنلاینر در اختیارتان قرار می دهد شامل: درج بی نهایت دسته بندی، درج ویژگی های محصول (برند، نوع، سایز، رنگ،جنس، قیمت و..)، امکان درج تخفیف زماندار برای محصولات و یا حتی برخی از محصولات و در نهایت درج محتوا متنی و ویدیویی از شیوه استفاده از محصول.

این اپلیکیشن کاملا به وبسایت شما متصل شده و تمامی فرایند سفارشات یا نمایش محصولات سایت شما رو دارد.

طراحی رابط کاربری: این مفهوم، برای افزایش تعامل کاربر با محصولات دیجیتالی یا فیزیکی مورد نیاز است.

من آموزش کامل دیدم میخوام یه دکمه ثبت نام برای مشتری های ثابتم درست کنم که وارد یه پیج بشن مثلا چندتا فیلد پر کنن بعد اطلاعاتشون ثبت بشه یه پیامک برای مشتری بره مانده حسابشو اعلام کنه بهش .هردفعه که اومد پرداختی داشت یه پیامک پرداختی اجناس برده شده و مانده حسابش اعلام کنه در ضمن فروشگاه اینترنتی من آرایشی بهداشتی هست الانم میخوتم آموزش ووکامرس ببینم عزیزنژاد میگه: آیا خرید هاست الزامیه؟حتما باید هاست داشته باشیم؟

برای این کار لازم است تا از یک سئوکار حرفه ای کمک بگیرید تا کلمات کلیدی مرتبط را برای شما پیدا کرده و کمک کند تا به درستی از آنها در سایت استفاده کنید. علاوه بر این پیشنهاد می کنیم مطلب " چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟ " را مطالعه کنید.

آیا به من آموزش مدیریت و استفاده از سایت داده می‌شود ؟ بله، پس از تحویل وب سایت مشتری، از طریق ابزارهای آنلاین اقدام به آموزش مدیریت و بهره برداری از سایت رابه شما ارائه خواهیم داد.

طراحی تجربه کاربری: این مفهوم، به پیش‌بینی و ارزیابی نحوه تعامل و احساسات انسان با محصولات مختلف می‌پردازد.

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید) توقف و ارسال : لغو ضبط در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند.
هر طور حساب کنید یک فروشگاه اینترنتی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، ولی باید به سمتی قدم بردارید که این محدودیت‌ها را از بین ببرید. برای این منظور تا می‌توانید باید سطوح دسترسی را ساده‌تر کنید تا مشتری به راحتی هر آنچه می‌خواهد را مشاهده کرده و طی چند قدم ساده محصول را خریداری کند. مسلما این وظیفه طراح است و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای کند.

شما اگر بخواهید یک وب سایت را طراحی کنید حتما باید یک هدف مشخص را در ذهن خود قرارداده باشید. هر فردی که یک توضیحات بیشتر سایت را طراحی می‌کند هدف خاص و مشخصی دارد.

البته که اگر شرکت حضوری داشته باشید ، هم اعتماد بیشتری می شود و هم مشتری بیشتری دارید. اما اینطور هم نیست که اکنون که ندارید ، مشتری نباشد و ابتدای کار،مشکل خاص باشد.

درصورتی که فروشگاه اینترنتی آنلاینر از همان زمانی که در اختیار شما قرار میگیرد امکان نمایش آن در موبایل و تبلت وجود دارد و کاربر برای خرید از سایت نیاز به لپتاپ به تنهایی نخواهد داشت.

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل توضیحات بیشتر پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و کلیک کنید دیدگاه‌های کاربری

آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است ، ابزار وردپرس بعنوان یکی از مراجع بزرگ طراحی وب و وردپرس در حال فعالیت می باشد

افزودن امکان سئو در برگه‌ها، مقالات و محصولات امکان بررسی محتوا و ادامه ارائه پیشنهاد در جهت رفع مشکلات امکان ارائه پیشنهاد در جهت بهینه‌سازی محتوا مقالات، محصولات، برگه‌ها و دوره‌ها دارای امکان رنگ‌بندی محتوایی که بهینه می‌شوند.

هسته اصلی آنلاینر؛ از همان روزهای ابتدایی بر طراحی سایت تخصصی استوار بود. طوری که طی این سال ها، نمونه کارها معرف آنلاینر بوده‌اند و نه تبلیغات. طراحی سایت تخصصی نه تنها یک علم، که آنلاینر به آن واقف است؛ بلکه هنر بازی با طرح های متفاوت، با هدف درگیری مخاطب و افزایش سرعت بارگذاری سایت است.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی متناسب با امکانات و خدمات سایت شما تعیین می شود.

برادی دیدن وب سایت هایی که میتوانید با وردپرس بسازید به بخش قالب وردپرس مراجعه کنید و پیشنمایش قالب ها را ببینید.

مشاوره رایگان طراحی سایت خدمات سئو نمونه‌کارها

طراحی گرافیک یکی از شاخه‌های دیزاین است که در دنیای امروز بسیار کاربرد دارد.

از طرفی، اینگونه محتواها برای مخاطب جنبه سرگرمی دارد و به وی حس خوبی منتقل می‌کند.

آیا سایت من امن هست و هک نمیشه ؟ بله، کلیه وب سایت‌های طراحی شده در رویا وردپرس بصورت ۱۰۰ درصد تضمینی امن شده و باتوجه به مانیتورینگ ۲۴ ساعته تیم امنیتی رویا وردپرس، امنیت وب سایت شما را تضمین می‌کنیم.

Report this wiki page